Close
(0) items
You have no items in your shopping cart.
All Categories
    Filters
    Preferences
    Search

    هدیه به ملارد

    View as Grid List
    Sort by
    Display per page

    Special health package for visiting the patient 2

    TTF-647
    29 $

    Health package consists of 3 types of orange, pineapple and peach juices; A number of pineapple compote; Two Herbal distillate including salix caprea Distilled and aurantium Distilled; One thigh and one drink is vitamin C.

    Enjoy a delicious and beautiful gift basket by ordering a special flower and fruit basket for Yalda night in Tehran and Karaj.

    "Send Flower to Tehran and Karaj: Tehran and Karaj"

    "Send today (order flowers and order gifts before 7 pm)"

    Traditional Nowruz gift package

    TTR-1463
    65 $
    Delivery time in Tehran add Karaj: Same day delivery "Delivery possibility for cities from next working day"

    Happy Nowruz 1403 Eid package

    TTR-1457
    42 $
    Delivery time in Tehran add Karaj: Same day delivery "Delivery possibility for cities from next working day"

    Amethyst Chocolate Package

    TTR-1046
    38 $
    "This is a sweet package that you can send to your beloveds and it can makes smile them. It contains some chocolates like Mars, Nutella, Albeni، Laviva and Mini Nutella.
    "Deliverable to Tehran, Karaj"
    "

    TitiGift Chocolate package

    TTR-1402
    12 $
    Enjoy buying a delicious gift by ordering this chocolate box in Tehran and many cities of Iran. Delivery time in Tehran and Karaj: Same day delivery Delivered by courier in other cities, 1 to 3 working days"

    Sara Chocolate Package

    TTR-366
    21 $
    "This is a sweet package that you can send to your beloveds and it can makes smile them Delivery time: Same day delivery Delivered by courier in other cities, 1 to 3 working days"

    Special Chocolate Package

    TTR-361
    26 $
    "This is a sweet package that you can send to your beloveds and it can makes smile them. It contains some chocolates like Kinder, Bounty, Snickers، Kit kat and Mini Nutella. Delivery time: Same day delivery Delivered by courier in other cities, 1 to 3 working days"

    Royal Chocolate and Doll Package

    TTR-1048
    38 $
    "This is a sweet package that you can send to your beloveds and it can makes smile them. It contains some chocolates like Mars, Kitkat, Snickers، Eti karam and Mini Nutella.
    "Deliverable to Tehran, Karaj"
    "

    Matin Package

    TTR-359
    37 $
    "This special package incloudes delicious Shoniz chocolate with red carnation flowers. You can send to your beloveds and make surprise them. Delivery time: Same day delivery to Tehran and Karaj."

    Package of chocolate, nutella and roses

    TTR-610
    41 $
    This stylish and beautiful box includes first-class chocolates, Nutella and Dutch roses. By ordering this attractive and delicious box online, you can give a special birthday gift to your loved ones as a Valentine's gift. This special package can be sent to Tehran and Karaj.

    Cake and Eternal Rose package

    TTF-617
    34 $
    Enjoy buying a delicious and amazing gift by ordering the " Cake and Eternal Blue Rose " package in Tehran and Karaj. This package includes cake weighing approximately one to one and a half kilograms and a Eternal blue rose.

    Nowruz gift package of flowers and nuts

    TTR-1458
    52 $
    Delivery time in Tehran add Karaj: Same day delivery "Delivery possibility for cities from next working day"

    Melina Flower And Chocolate Package Tehran and Karaj

    TTF-1023
    55.8 $

    By ordering and sending the above package, present a very beautiful gift to your loved ones and surprise them

    "Delivery is possible from the next 1 working day. "

    Special flower and gift package for women

    TTF-1393
    94.5 $ 69 $

    باکس هدیه فوق همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید، با گل هایی زیبا و مرغوب گل آرایی و با یک کیف چرمی زنانه به زیبایی چیدمان شده است. شما می توانید با خرید باکس هدیه فوق در تهران و کرج از خرید هدیه ای جذاب و شیک لذت ببرید.

    با توجه به موجودی گل ها در فصول مختلف، ممکن است رنگ و تزیین گل ها متفاوت با عکس باشد.

    ابعاد این محصول به شرح زیر می باشد:
    طول: حدود 50 سانتی متر
    عرض: حدود 15 سانتی متر

    "ارسال از فردا در تهران و کرج"

    aysan Flower and Cake Package

    TTS-1342
    70 $

    پکیج گل و کیک آیسان شامل یک باکس ساده و شیک می باشد، که درون آن کیک و گل ها به گونه ای هنرمندانه و لاکچری دیزان شده اند. کیک موجود در این پکیج یک کیک بسیار خوشمزه به وزن حدودا 1 کیلوگرم می باشد که به صورت تازه و پخت روز آماده می شود. گل آرایی این پکیج نیز با گل های رز و آفتابگردان که هر یک از گونه ی مرغوب و باکیفیت نوع خود هستند، به گونه ای چشم نواز انجام شده است. فروشگاه اینترنتی تی تی گیفت این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید با ارسال این پکیج زیبا برای تبریک تولد یک عزیز و یا در هر مناسبت دیگری عزیزان خود را از راه دور یا نزدیک سورپرایز کنید.

    "امکان ارسال به: تهران و کرج "

    "امکان تحویل این محصول از 1 روز کاری آینده می باشد."

    Peransa Flower and Cake Package

    TTS-1396
    68 $

    پکیج گل و کیک پرنسا شامل یک باکس ساده و شیک می باشد، که درون آن کیک و گل ها به گونه ای هنرمندانه و لاکچری دیزان شده اند. کیک موجود در این پکیج یک کیک بسیار خوشمزه به وزن حدودا 800 گرم می باشد که به صورت تازه و پخت روز آماده می شود. گل آرایی این پکیج نیز با گل های رز ، ژیپسوفیلا و... که هر یک از گونه ی مرغوب و باکیفیت نوع خود هستند، به گونه ای چشم نواز انجام شده است. فروشگاه اینترنتی تی تی گیفت این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید با ارسال این پکیج زیبا برای تبریک تولد یک عزیز و یا به عنوان هدیه روز مادر و روز زن یا در هر مناسبت دیگری عزیزان خود را از راه دور یا نزدیک سورپرایز کنید.

    "امکان ارسال به: تهران و کرج "

    "امکان تحویل این محصول از 1 روز کاری آینده می باشد."

    Radin Flower and Cake Package

    TTS-1411
    70 $

    پکیج گل و کیک رادین شامل یک باکس ساده و شیک می باشد، که درون آن کیک و گل ها به گونه ای هنرمندانه و لاکچری دیزان شده اند. کیک موجود در این پکیج یک کیک بسیار خوشمزه به وزن حدودا 800 گرم می باشد که به صورت تازه و پخت روز آماده می شود. گل آرایی این پکیج نیز با گل های رز، ژیپسوفیلا و پنبه که هر یک از گونه ی مرغوب و باکیفیت نوع خود هستند، به گونه ای چشم نواز انجام شده است. فروشگاه اینترنتی تی تی گیفت این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید با ارسال این پکیج زیبا برای تبریک تولد یک عزیز و یا در هر مناسبت دیگری عزیزان خود را از راه دور یا نزدیک سورپرایز کنید.

    "امکان ارسال به: تهران و کرج "

    "امکان تحویل این محصول از 1 روز کاری آینده می باشد."

    Respina Flower and Cake Package

    TTG-988
    91.4 $

    پکیج گل و کیک رسپینا شامل یک باکس ساده و شیک می باشد، که درون آن کیک و گل ها به گونه ای هنرمندانه و لاکچری دیزان شده اند. کیک موجود در این پکیج یک کیک بسیار خوشمزه با طرح موج دار و تم رنگی سفید و نارنجی می باشد که به صورت تازه و پخت روز آماده می شود. گل آرایی این پکیج نیز با گل های رز و داوودی های زرد و نارنجی که هر یک از گونه ی مرغوب و باکیفیت نوع خود هستند، به گونه ای چشم نواز انجام شده است. فروشگاه اینترنتی تی تی گیفت این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید با ارسال این پکیج زیبا برای تبریک تولد یک عزیز و یا در مناسبت های دیگری همچون شب یلدا، عید نوروز و...عزیزان خود را از راه دور یا نزدیک سورپرایز کنید.


    پکیج گل و کیک رسپینا در تهران و کرج، در دو سایز ارائه می شود:

    سایز 1 : کیک به وزن 1 کیلوگرم و سایز گل 30% کوچکتر از تصویر می باشد.
    سایز 2 : کیک به وزن 2 کیلوگرم و سایز گل مشابه تصویر می باشد.


    "امکان ارسال به: تهران و کرج "

    "امکان تحویل این محصول از 3 روز کاری آینده می باشد."

    Sarina Flower and Cake Package

    TTS-1341
    67 $

    پکیج گل و کیک سارینا شامل یک باکس ساده و شیک می باشد، که درون آن کیک و گل ها به گونه ای هنرمندانه و لاکچری دیزان شده اند. کیک موجود در این پکیج یک کیک بسیار خوشمزه به وزن حدودا 1 کیلوگرم می باشد که به صورت تازه و پخت روز آماده می شود. گل آرایی این پکیج نیز با گل های رز، ژیپسوفیلا و لیسیانتوس های سفید که هر یک از گونه ی مرغوب و باکیفیت نوع خود هستند، به گونه ای چشم نواز انجام شده است. فروشگاه اینترنتی تی تی گیفت این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید با ارسال این پکیج زیبا برای تبریک تولد یک عزیز و یا در هر مناسبت دیگری عزیزان خود را از راه دور یا نزدیک سورپرایز کنید.

    "امکان ارسال به: تهران و کرج "

    "امکان تحویل این محصول از 1 روز کاری آینده می باشد."

    پکیج گل و کیک سوگند

    TTS-1592
    40 $

    پکیج گل و کیک سوگند شامل یک باکس ساده و شیک می باشد، که درون آن کیک و گل ها به گونه ای هنرمندانه و لاکچری دیزان شده اند. کیک موجود در این پکیج یک ماگ کیک یک نفره بسیار خوشمزه می باشد که به صورت تازه و پخت روز آماده می شود. گل آرایی این پکیج نیز با گل های رز قرمز که از گونه ی مرغوب و باکیفیت هستند، به گونه ای چشم نواز انجام شده است. فروشگاه اینترنتی تی تی گیفت این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید با ارسال این پکیج زیبا برای تبریک تولد یک عزیز و یا در هر مناسبت دیگری عزیزان خود را از راه دور یا نزدیک سورپرایز کنید.

    "امکان ارسال به: تهران و کرج "

    "امکان تحویل این محصول از 1 روز کاری آینده می باشد."

    Louis Vuitton steel earrings

    TTF-718
    11 $
    One of the most attractive and popular earrings designs in the jewelry market is Louis Vuitton steel earrings, which is designed in a free size and very stylish. Full steel and anti-allergy and allergy with solid color. By ordering this very beautiful earrings online, you can send a special gift to your loved ones on Valentine's Day or on other occasions in Tehran and many other cities in Iran. Deliverable All over Iran. ​Delivery time in Tehran: One Business Day. Delivered by courier in other cities, 1 to 3 working days.

    گل فروشی آنلاین تی تی گیفت این امکان را برای تمام هموطنان عزیز داخل و خارج از ایران فراهم کرده است تا بتوانند عزیزان خود را از راه دور با ارسال هدیه به ملارد و تمام شهرهای ایران خوشحال کنند. تی تی گیفت با امکان دریافت سفارش هدیه در ملارد در مناسبت های مختلف از قبیل روز مادر، ولنتاین، روز زن، تولد، تشکر، روز پدر، روز مرد، روز دختر، روز معلم، روز پزشک و غیره و تحویل در همان روز یکی از برترین فروشگاه های آنلاین ایران است که توانایی ارائه این خدمات را دارد.

    گل فروشی تی تی گیفت با ارسال هدیه به تمام شهرهای اطراف ملارد گستره فعالیت خود را به تمام شهرهای ایران افزایش داده است. تمام گل ها و هدایا با توجه به شرایط و ضوابط تا 7 روز ضمانت برگشت دارند و یک خرید امن و با اعتماد برای تمام مشتریان فراهم خواهد بود و خرید آنلاین هدیه چه از داخل ایران و چه از خارج از کشور گارانتی خواهند شد.